Zadania

Zatem to ta wspomniana zakładka w poście.



Formularz zadania:


Kantor: Imię i nazwisko osoby zleceniodawcy, można również podać jakieś szczegóły, czy jest monarchą, czy karczmarzem. Zadanie może być osobiście od niego lub jedynie przekazuje zadanie. Można wiele razy używać danej osoby do dawania różnych zadań (uzgodnijmy, że siedem razy)
Miasto: Miasto, w którym przebywa pierwszy kantor
Tekst zadania: Całe zadanie w krótkim tekście 
Cel zadania: Np. likwidacja stada ghouli itd.
Długość zadania: Wielofazowe, czy jedno, krótkie
Zapłata: Może być waluta (Ashris) lub jakiś przedmiot
Miejsce przebywania kantora: Imię i nazwisko. np.Karczma, ciemny zaułek, pomost nad jeziorem itd.
Wielokrotność zadania: Ile osób może wykonać dane zadanie, może być jedna lub kilka, w zależności od upodobań i sensu zadania (max. 5)



Zadania:

Kantor: Ulf Urbstein, karczmarz
Miasto: Da Vergen
Tekst zadania: Podejdźże podróżniku! Szukasz łatwego zarobku? Jeśli nie to zasiądź przy stole, jeśli tak podejdź bliżej... No bliżej, młodziku! Jeszcze! Zatem... Niestety, mój doręczyciel stracił zdolności doręczania i jestem w kropce. Potrzebuję przetransportowania tego listu przez morze... Zgadzasz się? Nie twój interes wiedzieć, co zawiera, ale ostrzegam  istnieje możliwość problemów. No znikaj stąd! 
Cel zadania: Przekazanie listów Philiamowi Ospus w erckeńskiej tawernie "Pod Ułamanym Zębem"  bez rzucania się w oczy tamtejszej straży.
Zapłata: 2000 ashris oraz maść rozgrzewająca
Długość zadania: Krótkie, jednorazowe.
Miejsce przebywania kantoraPhiliam Ospus w erckeńskiej tawernie "Pod Ułamanym Zębem" 
Wielokrotność zadania: Jednorazowe




Kantor: Balt Timplex, szlachcic
MiastoWyspa Jormunda (Morr)
Tekst zadania: Znajdujesz mężczyznę o ciemnych włosach siedzącego przed jednym ze starych barów. Wygląda na pijanego, ale po podejściu bliżej okazuje się to nieprawdą. Chcesz przejść koło niego, lecz on mówi:
— Mój dwór został opętany przez demona
W trakcie dalszej rozmowy przyjmujesz zadanie.
Cel zadania: Przekonanie demonicy pustki do opuszczenia i wyzwolenia opętanych pracowników i mieszkańców dworku Timplexa. Od demonica zaproponuje opuszczenie dworku, gdy przejdzie się jej próbę. Próba będzie polegała na przejściu poszczególnych zadań pod nałożoną przez nią iluzją. Później trzeba poinformować Balta o utracie mieszkańców dworku.
Zapłata: Broń z runami błyskawicy oraz strawa w odzyskanym dworku.
Długość zadaniaDłuższe. Demonica daje możliwość wykonywania dalej jej zadań za odpowiednią zapłatą
Miejsce przebywania kantora: Podwórze Dworku Timplexów
Wielokrotność zadania: W zależności czy chce się pomagać demonowi pustki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz