Miasta

To nie jest jedyne państwo i jedyne miasta. Z czasem będą się pojawiały nowe miasta, państwa. Można podsyłać pomysły na wiadomości prywatnej nie obraziłabym się za różne ciekawostki o tym miejscu i określenie czy jest to wyspa, latająca wyspa, czy jest pod ziemią lub wodą. 


Knightfall:

Miasto Krasnoludów - Arau Delve 

Miasto w głębi ziemi, chodzą legendy, że jest tak głęboko, iż demony i diabły przechodzą zapomnianymi ścieżkami do miasta.
Można tam kupić najlepsze surowce, bronie, zbroje i wiele innych. W tamtejszych tawernach można spożyć najlepsze placki jagodowe i dziczyznę. Historia tego miejsca jest stara i bardzo pokrętna. Od każdego krasnoluda uzyskasz inną historię powstania. Ta najtrafniejsza mówi; Nim ludy oddzieliły dla siebie część świata, krasnoludy dla ukojenia nerwów zaczęły drążyć jaskinie. Po pewnym czasie wieść o tym miejscu rozeszła się po świecie i różni przedstawiciele tegoż rodu zaczęły się tam sprowadzać. Po setce lat sprowadzili się tam również kupcy z innych gatunków. Żyli w jako takiej zgodzie - Oczywiście nie obeszło się bez awantur i bójek. Na pewien okres czasu wypędzili innych przedstawicieli z jaskini. Rozbudowali swoją siedzibę i żyli swobodnie. Po kilkunastu latach przybył elfi arystokrata i wykupił dla elfów, ale i innych rodów przepustkę do życia w tym wspaniałym miejscu. Stworzyli umowę, którą następnie krasnoludzcy robotnicy wyryli na głównej ścianie. Od tego momentu żyją wystarczająco spokojnie...

Zdjęcie przedstawia dzielnicę robotniczą Stok Grong [Uderzyć Kowadło]





Miasto Elfów - Fëa Orne


Miasto elfów jest dość obszerne, można by je podpisać po małe państwo. Mieszkają tutaj elfy i istoty ściśle związane z naturą. Oddzielone jest od innych miast szerokim jeziorem, przez które ciągnie się most. Drzewo mieszkalne skrywa tajemnicę, którą znają tylko stali mieszkańcy. We wnętrzu drzewa znajduje się wyrwa prowadząca wgłąb ziemi. Pod korytem jeziora ciągnie się długi szlak (prawdopodobnie pozostałość po tunelach krasnoludów) prowadzący na drugi brzeg. Wyjście znajduje się w dużej dolinie, do której nie ma innego dojścia.


Drzewo Mieszkalne



Dolina Szarego Bzu
Ming Dynasty by *peacheriie on deviantART




Miasto Ludzi - Ercken - Stolica państwa Knightfall


Jest to miasto zamieszkane w większej mierze przez ludzi, jednakże zaczynają się tam zbierać również inne rasy. Historia tego miasta nie jest bardzo skomplikowana. Jest to najstarsze miasto ludzi, zaczęto je budować, gdy ludzie przybyli na te ziemie. Rozbudowano je, a wtedy władzę przejął król Ercken Righteous. Po pewnym czasie zaczęły się zamieszki związane z przybyciem innych ras. Podpisano dekret i od tej pory panuje neutralność między rasami.






Miasto Piratów i Kupców - Da Vergen


Powstało na miejscu wyspy, do której dostęp był prawie nie możliwy na zwykłych, pływających statkach. Klify były za wysokie, by choćby się na nie wspiąć, a stwory wodne również bardzo przyczyniły do tylu porażek. Po rozwinięciu technologi i mechanizmów powstały statki latające i dzięki nim się tam dostano. Szybko zebrała się tam duża kolonia, zwłaszcza piratów i kupców. Po pewnym czasie to miejsce stało się popularne z wilków morski i kupców. Miasto to stało się międzynarodowym symbolem i miejscem, w którym można kupić wszystko czego się zapragnie.






Miasto Syren i Morskich Stworzeń - Mermend Vivere


Królestwo to powstało dużo wcześniej nim na ziemiach znaleźli się ludzie. Wieści o nim rozeszły się głównie dzięki Krakenowi, który zatapiał statki (Przez istoty morskie pieszczotliwie nazywany Krakuś),a później rozsławił to miejsce bar pod nazwą "Pod Złamaną Ostrygą", w której zaczęli zbierać się różni piraci.



Wnętrze baru "Pod Złamaną Ostrygą"




Miasta niezależne:


Ilrydion


Elfickie miasto niemal zupełnie odcięte od świata. Ze wszystkich stron oblewa je ocean, a z lądem łączy je tylko potężny, solidny kamienny most, arcydzieło sztuki rzemieślniczej. Gleby są mało żyzne, ale wszystkich materiałów niezbędnych do życia dostarcza łowiecko-zbieraczej społeczności pradawna puszcza. Kiedyś kontakty ludzi z mieszkańcami były częstsze, ale z niewiadomych przyczyn (podobno ludzie władzy obrazili jakoś Irydiończyków) ci drudzy sprzymierzyli się z piratami ostatecznie skazując się na zapomnienie od tzw. cywilizowanego świata. Elfy zamieszkujące to niewielkie i nieco zacofane według większości relacji miasteczko pochodzą z gór i stąd są bardzo przywiązane do tradycji czemu przeciwstawia się układ z łotrzykami morskimi. Bezdyskusyjnie jednak nie lubią obcych i są twardzi w obejściu.




Sakrenton

Wyspa porośnięta bujną puszczą. W zasadzie osady ludzkie niemal tu nie występują. Przez wielu nazywana jest cmentarzyskiem umarłych bogów. Roi się tu od potworów i duchów. Nie wielu stąd wraca, a nawet jeśli im się to udaje to popadają w obłęd. Podobno mieszkają tu przedstawiciele najstarszych ras, którzy nie chcą się angażować w konflikty magicznych z ludźmi.




Kaszmir

Miasto żyjące w swoim tempie zamieszkane przez ludzi naprawdę różnego pokroju: łotrów, księżniczki, niewolników, strażników i sułtanów. Klimat jest tu wyjątkowo gorący i senny. Dominują jasne piaskowe barwy, a w powietrzu unosi się woń przypraw. Miasto słynie ze znanej w całym kraju Akademii smoczej. Dawniej szkolono tu jeźdźców, ale teraz uczy się małe smoki sztuczek i sprzedaje je ciekawskim i bogatym. Miasto stało się symbolem kupczenia darem magii. Ulicami plącze sie sporo członków band anty dekretowych.




Ragenor

Zwane też miastem złodziei. Kiedyś wspaniała metropolia, dziś zbiorowisko zaniedbanych walących się domostw zamieszkanych przez margines społeczny i śmierdzących ciasnych zaułków. Czasami można tu też trafić an coś godnego uwagi. Wróżbitę lub zręcznego czarnoksiężnika, choć większość to zwykli szarlatani. Lepiej nie przychodzić tu bez ważnego powodu.





Zamnor

Miasto portowe słynące z wyjątkowo kapryśnej aury. W zasadzie okrągły rok występują tu opady, a chłód przenika do samych kości. Mimo to osiedla się tu wielu kupców i handlarzy, a także płatnych zabójców. Podobno szkolą sie na dworze najlepszego z szermierzy Serpedona. Wszyscy jego słudzy noszą wytatuowany znak nietoperza.





Magerot

Miasto elfów ukryte głęboko w puszczy, gdzie żyją oni w zgodzie z naturą i magicznymi stworzeniami. Żeby jednak nie było tak sielankowo trzeba wspomnieć, że ciągle toczą walki z mieszkańcami pobliskiej osady Tesry, którzy chcą zagarnąć żyzne lesiste ziemie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz